Zakładanie firmy w UK

Zanim założymy firmę w UK trzeba będzie zebrać wiele przydatnych i cennych informacji. Właśnie na tym nam powinno zależeć, bo wtedy wiemy, że działamy zgodnie z przepisami, które na terenie UK obowiązują.

Nie musimy tych informacji zbierać sami, bo można wspomagać się firmą księgową, która działa na terenie Londynu. Dotrzemy do nich w łatwy sposób i wtedy po konsultacji podejmiemy decyzję o tym, co należy dalej robić.

Nie na wszystkim trzeba się znać, mamy pomysł na firmę, ale nie za bardzo wiemy, co dalej mamy zrobić żeby ją założyć. Właśnie wtedy firma księgowo-biznesowa jest w stanie dostosować swoją ofertę do naszych potrzeb. Uzyskamy takie informacje, jakich nie znajdziemy nawet w Internecie. Wiele osób poszukiwania zaczyna od Internetu, ale szybko się te osoby poddają, bo widzą, że to nie ma sensu. Nic się na tym nie zyska, a często informacje, które się zdobywa są sprzeczne i nie wiemy, co jest prawdziwe, a co nie. Tak często się dzieje i na pewno żadna poważna osoba nie może polegać na tym, co czyta w Internecie tylko wszystko uzgadnia ze swoim księgowym.

Zakres usług
Firma doradzi nam, jaką strukturę firmy możemy wybrać. To bardzo ważne i o dlatego się zaczyna. Ta sama firma będzie w stanie w naszym imieniu zarejestrować firmę. Nie ma znaczenia czy to samozatrudnienie czy spółka partnerka. Każdy podatnik musi się zarejestrować w urzędzie skarbowym, dlatego trzeba o to zadbać. Księgowi są w stanie bardzo szybko przygotować dokumentacje firmową i umowy spółek partnerskich.

Oczywiście bardzo istotne jest uzyskanie numeru ubezpieczenia społecznego. Od tego się wszystko zaczyna i bez tego numeru nie możemy pracować na terenie UK czy mieć własnej firmy. To tylko niektóre z usług, jakie oferuje firma księgowa Capital Business Links – ksiegowy w Londynie. Warto korzystać z pomocy profesjonalistów, którzy działają na terenie UK, ale co dla nas ważniejsze mówią w języku polskim. Ułatwiamy sobie tym samym zadanie i na pewno wielu z nas to pomoże w zakładaniu własnej firmy w Wielkiej Brytanii.